RSS Feed
Ruxandra Predescu

eat pray love | mănâncă roagă-te iubeşte

vezi toate articolele de
19 Oct 2010 la 12:19 259 comentarii 4534 vizualizari.

eat pray love, pentru cine nu ştie, e titlul unui bestseller şi, mai nou, al unui film cu Julia Roberts şi Javier Bardem. Recunosc cinstit că am abandonat cartea după cateva pagini (să mă ierţi, Sorina!) şi eforturi eşuate de a încerca să aflu ce anume a facut-o să fie bestseller. Încă am doar o vagă bănuială.

Una caldă şi-una rece

Pe principiul “să vedem mai bine filmul” (!), am acceptat invitaţia de la Sana & Co., în sala cochetă şi cu un super catering. Hai, că “frigărui” cu mozzarela si roşii cherry am mai văzut, dar desertul cu bezea, crema cu vanilie şi fructe acrişoare era… belea! După un moment artistic pe care l-am ratat parţial din cauză că eram preocupată să găsesc o pilulă pentru măsea, hai în sală.

Fotolii spaţioase, ajustabile, loc suficient pentru picioare, ce mai!, VIP. Da’ frig. Frig, nene, de ne-am zgribulit instant. Frig a fost  la Cinema City şi dăţile trecute, cred că au o politică de îngheţare a clientului, naiba ştie de ce, nu-mi explic de ce insistă cu gerul în timp ce nenii ăia care stau popândău în sală încearcă să te convingă că nu e frig, de fapt. Ba e! Şi nu s-a schimbat nimic nici atunci când am sesizat acest aspect celor de la sală. Cică au regulamente. Problema e că regulamentele nu erau îmblănite – aşa că n-au ajutat cu nimic!

Acţiune! Sau vorba vine..

Nimic de spus, Julia e drăguţă, e talentată, dar aici mi-a părut că joacă mai degrabă un rol în loc “să fie”  personajul. Cadrele sunt foarte bine alese, o nebunie de culori şi senzaţii ce pot trece dincolo de ecran (mai puţin temperatura, din păcate) iar pelicula are şi o coloana sonoră pe măsură.

Pe scurt, acţiunea e cam aşa: Liz e o americancă pe care o apucă un fel de pandalii şi se simte nefericită gen “Viaţa mea nu prea are sens. Ce fac? Cine sunt? Ce vreau?”. Divorţează, apoi se cuplează iar, dar tot nu se regăseşte, aşa că se decide să scoată de la naftalină revistele de călătorie păstrate de nişte ani si să plece să (se) caute. Întâi în Italia, unde mănâncă, apoi în India, unde se roagă şi, în fine, în Bali, unde… exaaaact!, iubeşte. End of story.

Nelămurirea cu femeia care se caută pe sine

Pot să înţeleg căutările de sine şi chiar rătăcirea pe diverse cărări întru propria regăsire, pandaliile şi, vorba unui om drag, “la tăţi ni-i greu”-l. Mi-ar plăcea şi mie să-mi pun coada pe spinare şi să plec de nebună în lume să văd, ia!, mă regăsesc? Dar varianta Eat Pray Love nu prea m-a convins.

În ciuda momentelor-cheie, cele care punctează marcajele din traseul regăsirii, filmul mi s-a părut prea lung. N-aş putea spune ce faze puteau să iasă, căci e bine alcătuit, cum ziceam, dar tot mi s-a părut prea lălăit. Sau poate pur şi simplu nu sunt eu într-o perioada introspecţionistă – tot ce se poate! Totuşi, nu mi-e clar cum vine asta: o femeie pleacă în lume să se descopere pe sine iar finalul fericit constă în găsirea unui bărbat. Pardon?!

Una peste alta, eat pray love e un film bine făcut, aşa că dacă faceţi parte din cei care au iubit cartea, dacă vă place Julia Roberts sau vreţi pur şi simplu să evadaţi două ore şi jumătate într-o lume colorată, fără stimulente şi stenograme, mergeţi să-l vedeţi.

A! Să nu uit. Ce?! Dom’le, ce anume e atât de sexy la Javier Bardem de-nnebuneşte femeile, că eu nu pricep?

Ziceţi şi voi! Vi se pare ca se califică domnul la Ah-uri şi Oh-uri din rarunchi de cinefile?

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 


259 comments
  • 1

    Ce ma amuza faza asta cu “regasitul”. Ca sa “te regasesti” inseamna ca odata, candva, te-ai “gasit”. Ai stiut cine esti si te-ai pierdut la un moment dat.

    Or, la muierile astea care pleaca sa se “regaseasca”, de cele mai multe ori, a fost vid inainte. Si dupa “regasire”, tot vid e, dar mai frumos si mai “exotic” condimentat. Depinde de locul unde se desfasoara “regasirea”.

    Si da, la filmul asta, m-as duce numai pentru Javier Bardem.

    Iar de cartea aia nu m-as atinge, sunt prea snoaba, trebuie sa recunosc. :P

  • 2

    măi Nora, tu mă enervezi pe mine!

    pe cînd mă gîndeam şi eu la ce să scriu, apari tu şi spui clar şi răspicat exact ce aveam eu în minte. nu mă mai joc!

    bonus, poze:

    filmschoolrejec../

    fashiontribes.t../

    păi, cum să nu-ţi placă!

  • 3

    Ma faci sa suspin si sa oftez din toti rarunchii. Cred ca ma duc la film! O sa fie o placere din aia vinovata. Daca vii si tu, ne facem ca nu ne vedem, clar!

  • 4

    Spre deosebire de tine, cu tot respectul, eu am citit toata cartea, in doar 3 zile si pot sa spun ca a meritat fiecare clipa “irosita” in aces scop Se spune ca unele carti ne apar in cale nu din intamplare, cu atunci cand suntem pregatiti pentru ele, sa invatam ceva din ele. Eu consider ca intradevar este o carte superba si probabil am sa merg sa vad si filmul

  • 5

    nora & andreea – da’ de ce?! mie nu mi se pare deloc atragator. ochii aia pierduti in fundul capului, pungile de sub ei si expresia usor tampa… so? :)

    eu – da, se poate ca eu sa nu fiu intr’o faza introspectionista, cum ziceam si’n text. si probabil ca daca ti’a placut cartea o sa’ti placa si filmul. enjoy!

  • 6

    Nora, hai să scriem amîndouă cîte un minieseu de 10 rînduri: “De ce ne place Bardem”; trebuie să o convingem pe Ruxandra!

  • 7

    Ba, sunt satul de filme ofilite salvate de actori buni. Ai un scenariu caldut, o drama mica, o lingura de umor si pac, chemi un Al Pacino, o Julia Roberts, un de Niro sau un Hopkins sa vina sa-ti aduca oameni in sala si sute de milioane la incasari.

    Si inainte se practica asta la Hollywood, dar cu o diferenta: daca il voiai pe Paul Newman sau pe Richard Burton in film, trebuia sa ai grija sa vii cu un scenariu sanatos, cu o poveste fara fisuri. E mult de povestit aici, ma opresc, nu vreau sa ma acidulez chiar inainte de masa de pranz.

    Ruxandro, sa stii ca daca, n-o sa vad niciodata filmul asta, o sa fie din cauza ta. Ma ai pe constiinta.

  • 8

    andreea & nora – mentionez ca l’am vazut si in vicky cristina barcelona si tot nu am fost convinsa.

    toranaga – acu’ ce sa zic? neregasire placuta :p

  • 9

    Andreea, daca nu ii place, nu prea avem cum sa o convingem. Cum nu ma conving nici pe mine fetele alea care suspina dupa alde DiCaprio, Pitt.

    Uite, Ruxandra, ca sa-ti faci o idee: mie imi plac asa (urmeaza un catastif): John Malkovich, Jeremy Irons, Michael Stipe (da, stiu ca e gay), Marlon Brado (in Ultimul tango la Paris). Poezie curata baietii astia. Exista vreo cativa si din noul val: Gael Garcia Bernal, Clive Owen. Astia nu sunt chiar asa poetici. Si mi se pare al dracu’ de sexi si Mick Jagger.

    I-am insirat aici ca sa vezi ca cearcanele si pungile pot da bine pe chipul potrivit, pe vocea adecvata si pe un corp care se misca asa cum trebuie. Sunt departe de idealul de revista, cu piele intinsa si expresie incremenita.

    Scuzati frivolitatile la un articol despre un film centrat pe cautari si regasiri.

  • 10

    bardem? hmm…

    ce ziceti de asta?

    picsdigger.com/../

  • 11

    @andreea: @Nora:

    Fetelor,vedeti sa va imbracati bine,c-am vorbit eu cu fochistu’ si-o sa faca focul!

    Nora,tie iti plac actorii ,sau barbatii cu numele alea ?

  • 12

    @Radu Popescu: si actorii, si barbatii. Da, stiu, te mira!

    Ah, si eu nu ma duc pe la sali de-astea de vipuri. Sunt fata modesta, ce naiba!

  • 13

    Edle, ce ne-ai aratat acolo? Ca eu nu vad nimic.

  • 14

    di caprio maturizat cu barbă…

    nora, la mick jagger spun pas! şi la malkovich (prea se uită cruciş) mai bine celentano!

    (sîntem foarte neserioase! ruxandra ar fi vrut să vorbim despre reconfigurări existenţiale)

  • 15

    di caprio? nuuuu! hai, mai andreea, uite cum sta costumul ala pe el… :)

  • 16

    nora,

    eric dane, dar nu e deloc stilul tau, dupa cum vad.

  • 17

    confundai, edle, ce să fac! mă uitai cu o mare superficialitate, fără să observ esenţialul. ăsta joacă în filmul ăla cu doctori?

  • 18

    da, da.

  • 19

    …si daca tot vorbim de chestii esentiale si deloc superficiale :D :

    allmoviephoto.c../’s_eleven_001_big.html

  • 20

    pfff…nu vrea

    allmoviephoto.c../’s_eleven_001.html

  • 21

    edle,

    eu am înţeles ce vrei să spui :) :)

  • 22

    nora – mie’mi place keanu. nu in matrix. matrix nu prea m’a dat pe spate. si mai sunt si alti baieti. dap, gael garcia bernal printre ei. si matt damon.

    am mai zis, insa, nu aspectul fizic imi pare cel mai important, ci al’ceva. in lipsa de cuvantul potrivit, i’as zice “vino-ncoace”. la capitolul asta steve tyler, joe perry, richie sambora imi fac mai degraba cu ochiul. totusi, in viata de zi cu zi votez pentru “un tip normal”. acu’ doar sa nu’mi cereti sa definesc asta, ca n’as putea! :)

    mm, si eric dane e ok, fie!

    andreea – zilele astea eu nu joc in filmul cu reconfigurarile existentiale :)

  • 23

    eu plec acasă, pa!

    ce-i cu toţi urîţii aştia?!

    ia să vă dea mama ceva ce adevărat voinicesc :)

    thequillsisters../

    poate ne salvează şi pe noi cineva, totuşi…

  • 24

    andreea,

    de data asta voiam sa-ti arat ochelarii! :)

    hai sa vedem daca merge:

    judiciaryreport../

  • 25

    Pe Javier l-am vazut in filmul Vicki Christina Barcelona si, trebuie sa recunosc, mi-a placut tipul. E foarte diferit de imaginea tipica a barbatului si cred ca asa cucereste femeile. Nu vorbesc de aspect ci de comportare. In timp ce barbatul normal isi crapa capul zilnic sa tina conturile grase si acorda numai 5-10% din timp sa vorbeasca cu perechea lui, nenea Javier joaca un rol in care totul este orientat catre femeile lui. Conversatii lungi in care el asculta intrebind, explica indelung cum gindeste el, asculta iar si tot asa. Asa barbat nu exista. (Daca ar exista am muri toti de foame si s-ar termina specia). Parerea mea e ca barbatul normal isi vede perechea seara tirziu. In general, se bucura ca o vede dar cu siguranta nu vrea sa asculte o tarasenie de 2 ore plina de “si atunci eu am spus, si ea a spus” ci vrea rezumatul. Daca rezumatul sau concluzia nu vine atunci isi astupa urechile mental. Sigur, poate sa o faca politicos si sa se prefaca interesat. Daca se imtimpla ca perechea lui sa mai si taca atunci el deduce ca i-a venit lui rindul, isi spune si el ce are de spus – legat de preocuparile lui, activitatea lui, idei noi – dar in forma concisa si cu concluzia lui clar definita. In momentul acela tace si e gata sa absoarba parerea ei, sugestii si idei noi. Daca ea iroseste momentul si incepe sa spuna altceva el isi va astupa mental urechile si va incepe sa se intrebe cum poate scapa (se ascunde dupa bautura, tv, fugit la prieteni sau apucat de o treaba zgomotoasa care sa acopere vocea perechei si s-o faca sa-si piarda interesul). Ei bine, Javier, si credeti-ma ca are respectul meu pentru asta, nu se incadreaza de loc in descriptia asta. Intr-un fel, se poarta ca o femeie intr-o piele de barbat: vorbeste mult, colorat, invoca simtaminte complexe, cere si mai multe detalii. Femeile cad ca spicele pentru asta. Cred ca Rambo are mult de invatat de la el ;-)

  • 26

    @Andreea: mie nu-mi placea de domnul ala (il stiam doar din Lord of the Rings). Mi se parea asa, sters. Treaba asta s-a schimbat cand l-am vazut in The Road. Tot atunci am aflat si ca stie sa joace.

  • 27

    @Edle: ai dreptate. Nu e “genul meu”. Prea papusa, prea manechin, prea de revista.

  • 28

    @Nora:

    Ai gusturi eclectice,ca să zic aşa,dar cred asta e valabil pentru toţi,până la urmă…

  • 29

    @Zorba:

    Zorba,tu vorbeşti despre ceea ce se numeşte rutină,ori filmele nu se ocupă de aşa ceva.Că noi reuşim să cădem în rutină,asta e vina noastră.

  • 30

    @Radu Popescu: Detaliati putin daca nu va e cu suparare. :d

  • 31

    eat, pray and love -un film numai pentru cei mai infocati fani ai Juliei Roberts, in rest = zero Mai sunt si unii care egal ce rahat face Julia Roberts cad in fund de placere. Pentru astia o fi facut filmul asta ca altfel nu stiu cine s-ar putea uita la el. Iar despre carte ce sa zic, scrisa pentru semidocte nef….. si plictisite de viata in care n-au facut nimic pentru ca nici nu se pricep la nimic.

  • 32

    Da’ sa nu te superi! :)

    Malkovich – Jeremy Iron ,Verdi(Traviata, am retinut ca iti place) langa REM si Mick Jagger…

  • 33

    Radu, nu cred ca e efectul rutinei. Scoate barbatul din rutina intr-o vacanta in alta lume si ai sa-l vezi ca are acelasi comportament: urechi ‘on’ urechi ‘off’ dupa cum bate apa in piua perechea lui. Atit ca se apuca de kite-surfing in loc de bagat in priza masinarii zgomotoase ca sa scape. Eu cel putin asta vad in jur la prietenii mei. Inca o data, personajul lui Javier era tot timpul urechi ‘on’ ceea ce e de asteptat pentru un film pentru audienta feminina. Dar mai sunt personaje din astea si in alte filme sau, la cealalta extrema a artei cinematografice, in telenovele dar acolo sunt asa de false nici macar femeile nu sunt convinse. Dar lui ii iese rolul finca e foarte aproape de ce e el de fapt. Asta e asul lui ca actor.

  • 34

    Zorba – bravo! bine punctat! si uite’asa as putea sa inteleg de ce Ah-urile si Oh-urile cand apare pe ecran :)

    nora, andreea, edle – am zis cine’mi place. ma rog, lista nu e nici pe departe terminata. uite, acu’ mintenas i’as mai adauga pe edward norton si pe robert downey jr.

    cezara – e, hai, ca nu e chiar asa de rau. eu am putut sa’l vad cap – coada. e drept, a ajutat faptul ca m’am dat mult pe twitter in cele doua ore jumate :)

  • 35

    radu popescu – pai si ce? de ce nu se poate sa’ti placa toate cele din lista respectiva?!

  • 36

    Nu ma supar. De ce sa ma supar?

    Si trebuie sa recunosc: nu sunt vreo “purista”. Pot sa gust lucruri total diferite. Si oameni diferiti. Si nici nu fac ierarhii sterile. Nu as putea sa zic niciodata, de pilda, ca Verdi ii e superior lui Stipe. E ca si cum as compara mere cu dovleci.

  • 37

    @ruxandra PRedescu:

    Ba poate,cine-a zis ca nu poate!

  • 38

    Ruxandra, sa stii ca eu, ca admiratoare Bardem, nu sunt de acord cu teoria lui Zorba. :D Eu nu de-asta il plac.

    Mai degraba asa l-as descrie pe Gael Garcia in La science des reves.

  • 39

    @Nora:

    Eu nu vorbesc de superioritate,pentru ca fiecare din artisti se adreseaza unui segment de melomani,aflati pe trepte separate de dezvoltare muzicala.Ptr ca problema nu e la artisti,ei fac ceea ce le spune harul si pregatirea lor.Problema e doar la noi,cat de pregatiti santem sa primim mesajul unuia sau al altuia.

    Creatia muzicala a omenirii e ca o casa imensa cu multe etaje,si la fiecare etaj,o sumedenie de etaje.O pregatire muzicala solida presupune cunoasterea a cat mai multe dintre ele.

    Lasand la o parte teoria ca gusturile nu se discuta,pana la urma,sa stii ca exista o ierarhie.Dar aici e f mult de discutat.Ce ma supara pe mine este faptul ca,daca in plan literar sau cinematografic exista o cultura cat de cat,in domeniul muzicii sau al picturii,dezvoltarea bagajului cultural al individului este blocata de la un anumit nivel.Informatiile nu mai sant asa vizibile,cautarea si revelatiile au loc intr-un cerc foarte elitist.Si atunci comunicarea intre etaje se scurcircuiteaza.Unii dintre noi ori ramanem blocati in lift,ori vizitam camerele intr-o ordine aleatorie -cazul eclectic.

    Iarta-ma daca te-am plictisit.Cateodata,numai cand ajung sa teoretizez imi dau seama cat de greu e sa fii scurt si concis.

  • 40

    Erata:…si la fiecare etaj,o sumedenie de camarute…

    doamne,ce neatent

  • 41

    radu – acum, sincer, cat timp esti preocupat/a de cosul zilnic, de ce mananca maine copilul la scoala si de rata la banca.. bagajul cultural e cam penultimul pe lista prioritatilor. e trist, dar asa e.

  • 42

    @ruxandra PRedescu:

    Ruxandra,copii mei sant mari,se descurca :},de mancat,mananc tot mai putin,etc.Stii cum e vorba,nu conteaza cat castigi,conteaza cat cheltui…

    Lasand gluma la o parte,sa stii ca si atunci cand erau copilasii mici,am considerat ca fara hrana spirituala nu pot trai.

  • 43

    Sunt perfect de acord cu dvs. Eu nu pot sa ma laud cu o cultura muzicala. Din contra, am lacune mari, serioase, sunt convinsa de asta. Pur si simplu, tot ce ascult e din intamplare, din franturi de informatii pe care le culeg in jurul meu, din recomandari ale unor oameni in care am incredere (nespecialisti insa). Iar teorie muzicala, ce sa zic, ioc :( . Ma intristeaza asta.

    Si mai cred si ca, pentru a gusta cu adevarat anumiti artisti, e nevoie de educatie, de exercitiu, de “dresarea” urechii. Or, majoritatea dintre noi suntem comozi. Daca ceva ne “izbeste” la prima auditie, da, mai ramanem in camaruta,, mai ascultam. Daca nu, trantim usa si plecam mai departe. Nu toate “muzicile” ne vorbesc direct. Pentru unele, e nevoie sa invatam putin “limba” lor.

    Eu nu cred in teoria aia cu gusturile care nu se discuta. Ba se discuta! Si inca cum!

  • 44

    @Nora:

    Imi dai apa la moara si ma faci sa intru in detalii. Dar referitor la replica ta ca nu poti sa il compari pe Verdi cu Stipe,iti spun eu cum poti.

    Orice intamplare artistica are 1.o latura vie ce tine de transmisie,de capacitatea artistului de a-ti transmite vibratia divina,ptr ca artistul nu este decat un intermediar intre Divinitate si cel care asista,si 2.o componenta tehnica,care include totalitatea mijloacelor tehnice prin care iti este redata aceea vibratie.

    Poti face o comparatie in planul tehnic,ptr ca asta este ce putem noi cuantifica.Verdi este mult superior lui Stipe.

  • 45

    Ei, tocmai la latura aia tehnica nu se pricep deloc neavenitii ca mine. :d Asa ca nu am cum sa le percep diferentele. Iar faza de transmisie ma paleste extrem de des, iar loviturile pot veni cu forta egala de la amandoi.

    Si totusi: cum se pot compara ei chiar si la nivel tehnic? Nu e o tehnica total diferita intrucat abordeaza genuri muzicale diferite (fiecare cu legile lui)? (scuzati cretinismul intrebarii)

  • 46

    @Nora:

    Nu trebuie sa te scuzi,pui intrebari pertinente.

    Stii cum e?

    Cu talentul te nasti,tehnica o dobandesti prin munca. Sant puturosi in orice domeniu,chiar si in arta :)

    Artistii au f mult ego si multi considera ca problema se rezolva doar prin talentul lor formidabil.Realitatea este alta.Talentati sant f multi oameni,munca face diferenta…

    Genurile muzicale se ierarhizeaza dupa complexitatea lor tehnica.Din acest punct de vedere,REM canta ceva inferior lui Verdi.Asta,simplist vorbind.Se poate demonstra…

  • 47

    @Nora: Incearca asta,de ex si spune-mi ce parere iti face…Ascult-o de mai multe ori si incearca sa simti ce vor artistii sa transmita

    youtube.com/wat../

  • 48

    @Nora: Ex de mai sus e tipic pentru ce orizonturi deosebite naste tehnica muzicala.Daca vrei putem sa mai discutam un pic mai pe seara,eu trebuie sa plec acum.Auditie placuta!

  • 49

    Să recapitulăm:

    Nu se ezicstă pastile împotriva durerii de măsele. Te doare, îl laşi pulii de suflet pe film şi în secunda zero te duci le dentist. Altfel, mult prea devreme, ajungi cu jumătate de dinţi cumpăraţi de la magazin.

    Cam aşa cum e Doria făcută din bucăţi achiziţionate de la gostat.

    Julia asta este o femeie banală. Nu mi-aş trage-o cu ea decât dacă m-ar lua cu japca. Nu ştiu ce vedeţi la ea.

    Javier Bardem e genul de produs de marketing. Cam cum sunt cizmele la modă. Zic două că sunt mişto şi se umple oraşul de ele.

    Iar dacă ţie, femeie, îţi vine să-l strângi între craci [că de frumuşel e frumuşel, d-l în pula mea!] o să te trezeşti că strângi o fleşcăitură.

    Invocând nu ştiu ce stres şi probleme importante ca globalizarea mondială economico-politică, pe care tu dornică şi arzător-prozaică n-ai de unde să le ştii că nu te poţi ridica la un nivelul atât de înalt. Deci tu eşti de vină că nu i se scoală lui.

    Vacs, vacs, vacs ! Cunosc tipul. Şi bine vă face !

  • 50

    @Zorba:

    Frate,Zorba,ia sa schimbi tu in fiecare saptamana perechea (cum probabil face individul) si sa vezi cum ti-ar sta si tie urechile setate numai pe “on” :)

  • 51

    Nici eu nu inteleg. Si am scris si eu ca era frig. :)

  • 52

    @ ruxandra PRedescu

    Daca prietena mea o sa ma oblige sa vad “Mananca, roaga-te, iubeste” trebuie sa se faca un film la care sa o oblig eu sa mearga si care s-ar numi: “Tv, laba, somn”

  • 53

    Daca prietena mea o sa ma oblige sa vad “Mananca, roaga-te, iubeste”, trebuie sa se faca un film la care sa o oblig eu sa mearga si care s-ar numi: “Tv, laba, somn”.

  • 54

    Frate Radu, probabil ca ai dreptate in modul tau [imoral] de gindire. In filmul Vicky Christina Barcelona chiar o frigea simultan sau alternat cu 3: o artista adevarata dar sarita (Penelopa Cruz), cu o americana tîmpã dar cu tite mari (Scarlet J) si cu o alta americana la fel de tîmpã dar cu aere si fara busola. Nu pot sa-ti cer sa vezi filmul (asta are sens numai daca o faci pentru o femeie care inseamna ceva pentru tine) dar sarita chiar m-a impresionat.

  • 55

    @Zorba:

    Dragule,sant la varsta la care asemenea filme ma lasa complet rece,si daca as avea timp destul as stii ce sa fac cu el.De gandit imoral,n-am facut-o cand eram mai tanar,acum ar trebui sa fiu zmintit sa gandesc asa,vroiam doar sa gasesc o explicatie pentru comportamentul “deviant” al individului :)

    Ti-am aplicat apelativul “frate” numai din considerente de solidaritate masculina,ca sa zic asa.Sper ca nu te-a deranjat.

  • 56

    @Radu, nu m-a deranjat fratia. Cheers pentru solidaritatea masculina! Ruxandra si celelalte comentaritze sunteti invitate si voi sa bem pentru solidaritatea masculina. As bea si pentru aia feminina dar ar fi ca si cum as bea pentru elefantii violet din Antartica.

  • 57

    radu fefceac – ahahahahahahaha! fair enough!

    zorba – vezi ce zici, ca daca exista vaci mov, nu vad de ce nu si elefanti : )))))

  • 58

    cosa nostra – pilula aia si’a facut treaba. si pe masea o duc la dentist daca se repeta acest comporament nedemn :)

  • 59

    andreea, nora, edle – era sa uit de gary sinise!

  • 60

    ruxandra:

    andreea:

    nora:

    citind numele bărbaţilor cu “vino-ncoa” pe care-i pomeniţi voi, îmi dau seama că n-am nici o şansă! sînt trist.

  • 61

    marcel, înveseleşte-te la loc…

    ce, dacă te rugăm să spui cine-ţi place ţie, o să zici de Draga Olteanu Matei?

    nora,

    dar în “a history of violence” l-ai văzut? mie mi s-a părut excelent acolo.

  • 62

    in sfarsit, cineva care nu este fan “eat, pray, love” am citit cartea, cu f mare greutate, trebuie sa recunosc si refuz sa mai pierd timp uitandu-ma si la film o carte banala, pur si simplu

  • 63

    Ba da, Andreea. Uitasem. Mi-a placut.

  • 64

    Nora, vrei să aleg eu simbol care să te caracterizeze (aşa cum te văd eu) şi să ţi-l pui ca şi avatar ?!

  • 65

    Ce tot aveti toti cu mine? Nu ma placeti asa, fara poze si fara avatar? :( Tu zi acolo. Ca sunt curioasa. Daca-mi place muuult de tot, il pun. Daca nu, nu.

  • 66

    măi cosa, că te văzui pe-aici, de unde ai tu informaţii despre Bardem? ce ştii tu despre comportamentul lui în… asta… intimitate!? de ce denigrezi omul! ce crezi, că dacă ne întîlnim cu el la administraţia financiară şi ne face propuneri, o să-l refuzăm, zicînd: ” nu, Bardeme, fugi de aici, a zis cosa nostra că nu eşti bun de nimic!”

  • 67

    nora, poţi să-l încerci avatarul ăsta, o să dai lovitura… :roll:

    agentia.org/img../

  • 68

    @andreea:

    O sa ziceţi:…nu,băi,Bardeme…

  • 69

    @Nora:

    uite aici unu’ misto si ambigu,totodata,n-o sa stie nimeni care din ele esti de fapt :)

    femina.rol.ro/a../

  • 70

    :) ))) Abia acum am vazut ce zice Cosa mai sus despre Bardem si presupusa lui lipsa de virilitate si despre si mai presupusele lui scuze.

    Caracterizarea lui Cosa imi aminteste de fetele alea care cad in depresie cand se gandesc ca Johnny Depp e insurat cu Vanessa Paradis.

    Cosa Nostra, cum am fost educata in spirit democratic, o sa-i acord, totusi, in ciuda “informatiilor” expuse de tine, “the benefit of the doubt” (cum se zice in filme).

    @Andreea: hm, nu cred. La cum il stiu pe Cosa Nostra, o sa vina si-o sa-mi scoata cainii pe nas. Parca vad ca vrea sa-i extermine. Sau o sa ma faca produs de marketing si o sa spuna ca sunt o expirata. Si frigida pe deasupra. Evident, din cauza migrenelor si a disparitiei ursilor panda :) ))

  • 71

    Radu Popescu: P. Daaa, e acoperirea perfecta.

  • 72

    Ce să mai zic … gagici !

  • 73

    @Radu Popescu,

    noi nu vorbim cu “băi”! o să-l refuzăm în mod politicos! :)

    nora, Depp ai zis? mda, nu zic ba

    romanialibera.r../

    dar nu înainte de a-l ruga şi pe cosa nostra să-şi dea cu părerea…

  • 74

    Nora, uite aici simbolul tău:

    desc.ro/pentruN../

    Deep, da, bun !

  • 75

    Cosa, vrei sa ma virusezi? De-asta mi-esti? Nu ma mai joc cu tine!

  • 76

    oooo, dupa Malkovich si Jagger, in sfarsit o papusica. :) mi-l aduc aminte in Edward Scissorhands. Eram foarte mica atunci cand l-am vazut si am fost foarte impresionata. si in Benny si Joon mi-a placut tare mult.

  • 77

    Nora,

    Dacă ai Firefox, vezi că îţi dă un fals pozitiv. Deci poţi să ignori mesajul fără frică. Jigodiile de la Google şi de la FireFox fac asta cu paginile de pe saitul meu deoarece am avut nişte cârcote cu ei.

    Sau cel mai bine foloseşte un browser decent ca Internet Explorerul !

  • 78

    gurile rele spun că Mozilla e mai bună.

    da, Nora, cred că aici, la Depp, avem unanimitate!

  • 79

    Da, mozilla am. Si la fel stiam si eu, ca e mai ok decat ie.

    Ma rog, am ignorat avertismentul si m-am intepat intr-un ciuline. Merci. :)

  • 80

    Mozila nu mai există. Continuatorul, Firefox, este un browser pur comercial care colaborează cu Google. O ţeapă.

    Ca dovadă, saitul meu e trecut pe lista lor ca fiind de atac. Şi nu e !

  • 81

    Andreea,

    Tu ai văzut poza propusă de mine pentru Nora ?

    Dacă da, înseamnă că ai intrat cu un browser bun.

    Ţi s-a întâmplat ceva rău ?! Nu ! Deci saitul meu nu e de atac aşa cum spun jidanii ăia !

  • 82

    da, edle, şi uite ce le-a mai dat prin cap: depp, angelina şi veneţia! combinaţie explozivă! buuuum!

    imdb.com/video/../

  • 83

    Ma fetelor, se stie ca va plac baietii rai. Io nu stiu de ce va ascundeti dupe deshte…pe bune acum…Depp, Keanu…ce naiba?! Hai ca stiu io ca va place un Colin Farell. Da am si io o satisfactie ca nu l-a mai bagat nimeni la inaintare pe Brad Pitt. De ce? A expirat? Da de un Robert Redford mai pe la tinerete nu zice nimeni nimic? De un Paul Newman nu va place? De ce? Vreti ceva pe val, ceva inca tanar? De ce oare?

    A+

  • 84

    S-a tampit Depp? Cum naiba sa joace cu plasticoasa aia? Angelina e superba, minunata, mirobolanta, dar nu stie sa joace!

  • 85

    Andruska, cei enumerati de mine, de ex, nu prea sunt in categoria “tineri si pe val”.

  • 86

    pentru mine, dintre “bătrîni”, ăsta e cel mai cel

    babble.com/CS/b../

  • 87

    Iar Bardem e bine asa ca animal, de-asta moare gospodinele dupe el…Barbatii nu tre sa fie frumosi, tre sa urle virilitatea in ei. De-asta un Di Caprio sfrijit doar viseaza sa ii creasca par pe piept. Iar Bardem e Barbat, oricat ati zice voi ca are ochi de broasca sau moaca de tzaranete…e bine ca animal si e suficient…Vicky si Christina si Barcelona stiu ele ce stiu! LOL

    A+

  • 88

    Andreea,

    pe asta n-o mai stiam. cu Angelina? Doamne, cat de prost joaca!

    acum, daca e sa vorbim de actori adevarati, asta-i febletea mea:

    youtube.com/wat../

  • 89

    Nora, ce tot faci, mai stau mult după tine ?! Zi-ne de poză !

    Celelalte bagaboante, nu ziceţi nici voi nimic ?! Nu e Nora exact aşa cum am prezentat-o eu ?!

  • 90

    Cosa Nostra: iti zisei mai sus. Acum trebuie sa ma dumiresc cum fac sa apara pe site. Eu nu sunt obisnuita cu avataruri si alte sclifoseli din astea.

  • 91

    Proba.

  • 92

    Nora,

    Îţi fac eu. Uite un mail la mişto (doar pentru acest blog) dă-mi semnal acolo şi vorbim. E simplu.

    crmarculescu@yahoo.com

  • 93

    Pai vad ca aparu ciulinele. Deci m-am descurcat.

  • 94

    Numai la comentariul ala cu “proba” nu apare. Funny.

  • 95

    Merci oricum. Esti un dragut. :)

  • 96

    Nici la mine nu a apărut. Dar asta e din cauză că browserele nu actualizează pozele atât de des. Va apărea curând la toţi.

  • 97

    E ca dracu. Am dat un refresh la pagina si au disparut toate. Nu le vad nici in mozilla, nici in ie.

  • 98

    gata, te vad, Nora. :)

  • 99

    Nora, nu te vezi tu. Noi te vedem. Stai liniştită că va merge şi la tine. Să nu mai umbli la gravatar că poate îl strici. Lasă-l aşa !

  • 100

    Şi vezi că nu e ciulin, e pălămidă !

  • 101

    @Cosa Nostra:

    Bravo,Cosa,acuma-i spui?

    Mai urmeaza si sa-i spui nu-l mai poate da jos,ever

  • 102

    Ma vad si eu. Eram usor nelinistita, ma gandeam ca fix acum, cand mi-am asumat si eu o identitate, fie ea si botanica, devin invizibila.

    Cosa Nostra: tu stii. Eu tuturor chestiilor astora cu spini le zic ciulini. :d. E otravitoare palamida? Acum imi dau seama ca trebuia sa cercetez mai in profunzime. Cine stie ce mesaje transmit cu poza asta fara sa vreau.

    Nu mai umblu, ca nu vreau sa faram palamida.

  • 103

    măi nora, ştii vorba aia: “toate ţoapele aveau avatar, numai eu să n-am!?” :) :) :)

  • 104

    @Andreea: Ce sa zic? Ma bucur ca am intrat in randul lumii.

  • 105

    nora,

    păi dacă tu ţi-ai pus ciulin, eu ar trebui să pun un ardei iute şi cosa nostra un cap de mort din ăla de pe borcanele cu otrăvuri… sau direct – H2SO4

  • 106

    andreea,

    simbolul lui nu ti se pare suficient de scary?

  • 107

    (intre noi fie vorba, ne plictisim cam rau pe aici. Si de plictiseala o dam in balarii. Fie ele si palamida.)

    Andreea, Cosa: ce ati hotarat? Faceti sau nu situlet, platformuta, miniplatforma, ce-o fi acolo?

  • 108

    Deci, Nora,

    Eu nu fac nimic cu diminutiv în viaţă.

    Pe de altă parte, ce tot faci cu avatarul ?! Vezi că trebuie să postezi doar cu adresa de mail la care ai înregistrat poza.

    La mine se vede la #104 dar nu se vede la #107.

  • 109

    Andreea,

    Are dreptate Edle, capul de mort e înfricoşător de operetă. Sau de băieţoi tatuaţi !

  • 110

    Nora,107:

    Gigel vine acasă zgîriat tot pe faţă, pe gît, pe mîini. - Doamne sfinte, ce s-a întîmplat ?? - Am făcut hora în jurul bradului. - Păi, şi de ce eşti zgîriat în halul ăsta? - Eram puţini!

    ;)

  • 111

    Uitaţi aici singura voce care a evoluat de la bine la mai bine de-a lungul timpului:

    youtube.com/wat../

    youtube.com/wat../

  • 112

    sa inteleg ca NORA s’a regasit in urma faptului ca am vazut eu eat pray love? : ))

  • 113

    S-a regăsit pe naiba, nu vezi că s-a pierdut din nou ?!

  • 114

    pentru toţi:

    bună seara!

  • 115

    am mîncat, de rugat, nu m-am rugat, de iubit…

  • 116

    are gropitele tipului care era iubitul lui Izzie din Greys Anatomy.

    Si da , is cat se poate de bulversat ca am remarcat asta :)

  • 117

    ala arata de o suta de ori mai bine:

    imdb.com/name/n../

  • 118

    Da, Cosa Nostra, am folosit mereu aceeasi adresa. Se pare ca nu se lipesc ciulinii de mine.

    @Ruxandra: dupa cum vezi, nu. Sunt pierduta in continuare (printre buruieni). Iar identitatile astea, asa temporare cum sunt, sunt al naiba de capricioase.

    @Cosa Nostra: in fine, fara diminutive. Ati hotarat ceva? Faceti un saituloi, o platformoaie?

  • 119

    După citirea comentariilor voastre, am devenit şi eu curios. Am căutat pe net poze şi ipostaze cu Javier Bardem.

    Concluzia:

    Sunteţi proaste ! Şi disperate după sulă ! Şi stângace în a depista adevăratele suli.

    Nişte tute !

    Aveţi grijă că şi în cazul vostru [cu schimbările de semn corespunzătoare], se potriveşte lema: sizda bună-i la năroadă, iarba bună-n mărăcini !

  • 120

    În comentariul precedent am pus din greşeală s în loc de p. Băi şi ce naşpa a ieşit. Parcă m-aş feri să vorbesc !

  • 121

    cosa nostra, invidiosuleeeee! :) :) :)

    dă-l încolo pe Bardem…

    uite, fuseşi în vizită la Madam Isterie? eu am fost şi am rămas impresionată! cîtă voie bună, ce disciplină! nu mişcă nimeni în front, nu vorbeşte nimeni neîntrebat, la cea mai mică abatere ţi se dă cu rigla peste degeţele.

    mileuri, bibelouri, trandafiraşi şi… curcubeie. am observat şi un tablou cu “Răpirea din Serai”, pe un perete. o plăcere, o relaxare! :mrgreen:

  • 122

    Andreea,

    dar e darnică măcar.imediat dă banu`. :)

  • 123

    ce ban, valone?!? :shock:

    (pentru mine e încă dimineaţa devreme şi nu mă prind de mai nimic… :( )

  • 124

    Ati incercat sa comentati si v-a banat?

  • 125

    Andreea,Nora,

    ştiţi cum e?

    dai un ban,dar stai în faţă.

    iei un ban,şi stai în spate. ;)

  • 126

    uite, Nora e mai puţin ardeleancă… :)

    nuuu, n-am încercat, mi-e foarte frică…

  • 127

    Dacă vom putea discuta în private vreodată, vă voi explica şi care sunt scopurile ei şi ce s-a întâmplat de fapt !

    Oare pe mess putem discuta mai mulţi în acelaşi loc, cam ca o conferinţă sau ceva ?!

  • 128

    Coza,

    eu cred că nu mai are scopuri.mai are dăcît spcoape. :D

  • 129

    Andreea, acum nu-ti mai vad nici tie avatarul. Cred ca e molipsitoare treaba asta.

  • 130

    a, nu, nora, asta se întîmplă cînd scriu greşit adresa de mail.

    cosa, m-ai făcut curioasă.

  • 131

    Eu ii sant recunoscator.A reusit in timpul asta scurt,sa-mi dezvaluie modul cum gandeste o mare parte a unei generatii.Si a facut-o la modul cel mai dezinvolt posibil.Fara sa se ascunda deloc.Asta,zic eu ,ca totusi e o calitate…

  • 132

    @Nora:

    Ai grija,in agricultura,pirul si palamida sant considerate cele mai agresive buruieni.Deci,sant exterminate :)

  • 133

    Radu Popescu,

    Fără să se ascundă deloc ?! Ce dracu bă coşcadâre, te laşi convins de aparenţe aşa uşor !

    Aveam alte pretenţii de la tine !

  • 134

    Val,

    Dacă mai puneai încă un p te apropiai şi mai mult de adevăr: sppcoape

  • 135

    Radu Popescu are o inimă mare şi un spirit ingenuu… :)

  • 136

    @Cosa Nostra:

    Pai,sper sa nu ti-o schimbi,ca eu stiu sa vad si dincolo de aparente.

  • 137

    Ce faci, cosa, fuseşi la “madame Piscopesco”?

    „Azi e joi. Haide – zic eu – la madame Piscopesco.” Feciorul în frac şi cu mănuşi albe mă introduce în salonul splendid al somptuosului hotel Piscopesco. Dar nu văz pe nimeni… A! în fund! auz, în salonaşul intim de cel mai pur stil Louis XV, ciripind pe-ntrecute, ca doi scatii, două glasuri de coconite. Merg acolo. Madam Măndica Piscopesco cu surioara sa, madam Tincuţa Popesco. Cocoana Măndica mă întâmpină cu graţia-i obicinuită. Mărturisesc drept… Am mare slăbiciune de ceea ce francezul numeşte la causerie, şi de aceea frecventez bucuros cercurile mondains. îmi place adică, pe româneşte, să stau de vorbă cu damele din lumea mare. Găsesc în conversaţia lor mult mai multă graţie decât în conversaţia bărbaţilor. Femeile ştiu să spună o mie şi o sută de nimicuri într-un mod mult mai interesant decât spun bărbaţii lucrurile cele mai serioase… O floare, o panglicuţă, o deosebire d-abia simţită între două nuanţe, un nimic, distilate prin mintea subtilă a unei femei şi exprimate prin acele dulci modulaţiuni de voce şi prin jocul acela încântător al luminilor ochilor, capătă, pentru mine cel puţin, un farmec indicibil. Iată-mă dar în elementul meu… Aci desigur am să petrec câteva momente delicioase. “

  • 138

    @Radu Popescu: confundati exhibitionismul si ostentatia cu sinceritatea.

    Offtopic: va rog frumos, nu mai scrieti “sânt”. Alegeti-va: ori “sunt”(dupa norma actuala), ori “sînt” (dupa cea veche). “Sânt” nu exista. Si inca ceva: dupa semnele de punctuatie, orice ar fi ele, se lasa spatiu liber. Sper sa nu va simtiti jignit.

  • 139

    Da, cu messengerul de la Yahoo putem să comunicăm în scris sau verbal cu toţii ca şi cum ne-am afla în aceeaşi cameră.

    Super mişto !

    Odată deschisă o conferinţă, poţi să te alături sau să ieşi când vrei. Aşa cum facem şi aici.

    Deci, ia gândiţi-vă, n-ar fi mişto ?!

    Măcar de probă merită să încercăm. Până la urmă ce se poate întâmpla ?!

  • 140

    Nora, ai văzut ce face avatarul din om?

    eu, pentru că sînt păpuşă, m-am abţinut! :)

  • 141

    Andreea,

    La fiecare articol al ei scriu câte un comentariu. Dacă urmăreşti, fată deşteaptă fiind, te şi prinzi de scop. Dacă nu te prinzi, îţi explic.

  • 142

    hi! mai e loc şi pentru mine p-aicişa? văd că gazda lipseşte… o fi plecată cu treburi…

  • 143

    marcel,

    sigur, dar momentan doar bîrfim, e îngrozitor…

  • 144

    @andreea:

    Chucky, eu zic sa fii cu bagare de seama si sa nu iti musti limba…la cat venin iti curge prin vene ai fi in pericol de moarte…Si barfoceala si muscatura de poponeatza a duduii mutata de acilea denota neshte frustrati ma Chucky, ma! Rau sa fii popusha, nu? Si Pinocchio avea complexe de-astea si ai vazut si tu ce a mai patimit!

    @Cosa Nostra

    Vad ca la poze, avataruri etc. esti un consilier bun. Pe Palamida ai convins-o usor, i-a placut, si-a asumat si e si mandra de ea. Vezi ce poti sa faci si cu popusha ca promite si mai tare!

    A+

  • 145

    Ia uite,cum spun ceva ce nu convine,cum nu mai stiu nici sa scriu!

    Nora,nu confund nimc!Da,este e exhibiotinism,este si ostentatie,si mai sant o gramada…nu am spus decat ca ii sant recunoscator ca mi-a aratat adevarata fata.Lucru care nu il fac majoritatea celor ca ea.Si sa mai stii ca nu exista om 100% negru.In fiecare din noi palpaie o mica luminita.Si viceversa este valabila!

    Si stii ce e nasol?Atunci cand incepi sa judeci.Atunci decazi de la pozitia superioara de observator si intri in vulg.Si mai ales acum, cand toata lumea judeca pe toata lumea!

    Referitor la ortografie. Eu am invatat la scoala forma “sînt” nici vorba de “sunt”. Asa am invatat, ii las pe cei tineri sa foloseasca forma “sunt”. Acuma, cateodata sant lenes si tastez “sânt” pentru ca daca ar fi corect, asa s-ar scrie ca e intre doua consoane. Iar la chestia cu space inainte de semnele de punctuatie…discutabil, oricum nu cred ca e ceva esential!

    Dar sa stii ca de dragul tau, am sa ma straduiesc sa scriu asa! :)

    Incepand chiar cu acest comentariu! :)

  • 146

    Cu ce tampenii va petreceti degeaba viata degeaba.

  • 147

    @Ioan Dumitru:

    Bine-ai venit in club! :)

  • 148

    Nu domnule Popescu, azi sunt un pic mai liber, pe ziua de azi inca nu am nici un atac mafiot, juridic, securistic. Cel putin nu inca. Plus ca pentru prima data in aproape un deceniu am facut si eu o gripa mica si cam firava, dar este un pas inainte. Ma temeam ca m-au modificat astia genetic, ca nu m-am imbolnavit nici cand am facut cangrena la masea, nici cand am facut cangrena la o luxatie, nici cand m-au otravit securistii de altii mureau cu zecile de la doza inhalata, etc. Deci, in sfarsit, am redevenit si eu om, desi pare un pic cam slabut. E ca si cum te-ai da jos din avion si ai conduce o dacie rablagita. Dar conduci sanatos si natural :)

  • 149

    @Ioan Dumitru:

    Va doresc insanatosire grabnica! Pana atunci… poftiti la flecarit! :)

  • 150

    Mersi, dar ma simt bine, e de bine gripa asta, e bine sa fii om. Aaa, asa, voiam sa intreb ce este Steve Jobs de la Apple, evreu, german, englez, la origini ? Stie cineva ?

  • 151

    Ioan Dumitru:

    Mersi, dar ma simt bine, e de bine gripa asta, e bine sa fii om. Aaa, asa, voiam sa intreb ce este Steve Jobs de la Apple, evreu, german, englez, la origini ? Stie cineva ?

    răspuns:

    da!

  • 152

    @Ioan Dumitru:

    Conteaza?

  • 153

    @Ioan Dumitru:

    Jobs was born in San Francisco[1] and was adopted by Paul and Clara Jobs (née Hagopian[22]) of Mountain View, California, who named him Steven Paul. Paul and Clara later adopted a daughter, who they named Patti. Jobs’ biological parents – Abdulfattah Jandali, a Syrian Muslim[23] graduate student who later became a political science professor,[24] and Joanne Simpson, an American graduate student[23] who went on to become a speech therapist[25] – later married, giving birth to and raising Jobs’ biological sister, the novelist Mona Simpson.[26][27][28][29][30

  • 154

    Pai conteaza, fiindca Steve Jobs pare venit asa, de nicaieri, are mare putere in lumea IT si nu inteleg niste chestii despre el. Deci, ca sa stim ce este in spatele lui, trebuie inceput cu originile sale. Uneori conteaza, foarte putin in IT, dar e bine de stiut. Steve Jobs este cel care a facut unul dintre pasii cei mai importanti ai omenirii, desi acest fapt nu a fost consemnat ca atare. I-Phone este o noua conceptie in scimbul de informatii al omenirii. Deci sa stim si noi ce ne asteapta, de unde provine Steve Jobs.

  • 155

    @Ioan Dumitru:

    Ia uite, al naibii interent, e de ajuns sa pui o intrebare ca si raspunde :)

    E arab, ce chestie, si eu credeam ca numai evreii sant destepti!

  • 156

    ioan dumitru (no.154):

    aha!

  • 157

    Deci Wikipedia. Asadar am mirosit corect. Steve Jobs provine din nu se stie cine. Ma duc ca ma latra catzelul ca vrea afara. Ooff, viata mea :) See You later :)

  • 158

    @Andreea (140): am vazut! Dar nici tu nu esti vreo Barbie, recunoaste! Esti prea bucalata :)

    @Radu Popescu (145): credeti-ma ca nu are nicio legatura opinia oarecum favorabila pe care o aveti despre scrierile Doriei cu remarca mea legata de ortografie. Voiam sa va spun mai de mult, dar m-am tot luat cu altele.

    N-am inteles ce vreti sa spuneti cu “Acuma, cateodata sant lenes si tastez “sânt” pentru ca daca ar fi corect, asa s-ar scrie ca e intre doua consoane.” Care e faza cu cele doua consoane? Cu ce influenteaza faptul ca e intre doua consoane? Referitor la blanc, nu e nimic discutabil. E regula. Si are sensul ei: face ca textul sa arate mai aerisit, mai usor de citit. In fine, va multumesc pentru straduinta. :)

    @Andrusk: palamida si veninul sunt parfum pe langa “mierea” pe care o emani tu. Ca sa intelegi: nimeni nu lua pe aici in serios subiectul Doria. Era doar o conversatie usurica, mai mult de plictiseala. Care pe noi, in “frustrarea” noastra, ne amuza. Small talk. Apoi vii tu, rosie la fata a indignare, batand din picioare si mustruluindu-ne. Cine e ridicol aici?

    Si sa stii ca sa numesti pe cineva frustrat ori de cate ori are gusturi diferite de ale tale, traieste in alte moduri si asa mai departe – e semn de lipsa de imaginatie. Un cliseu maxim.

  • 159

    andrusk,

    ce să zic, am stat să mă gîndesc, s-ar putea să ai dreptate… problema e că eu sînt aşa de cînd mă ştiu, dar exclusiv cu proştii, inculţii şi scroafele care se urcă în copac. cu ceilalţi mă comport ca un înger.

    dar ce s-a întîmplat cu tine? păreai o lady! modestă, dar lady. cum de vorbeşti şi scrii ca o mahalagioaică?!

    ia uite, scrii cu “sh” şi “tz”; şi poanta aia veche cu muşcatul limbii… şi zicerea agramată cu asumatul… of, of, andrusk, cred că şi tu trebuie să mai pui mîna pe carte!

    (de ce mi se pare mie că semeni taaaare bine cu “madame piscopesco”?)

  • 160

    @andreea, @Nora

    Vad ca mi-a iesit exact asa cum ma asteptam. Q.E.D de toata splendoarea!

    A+

  • 161

    andrusk a vrut să aibă ultimul cuvînt. s-o lăsăm, dară, să triumfe! :) :) :)

  • 162

    A+:

    duduie, n-ai treabă?

  • 163

    andreea(no.161):

    greşit! ăştia nu trebuie lăsaţi să triumfe! dimpotrivă: trebuie stîrpiţi de mici.

  • 164

    @Andrusk:

    D. …hoe ?

  • 165

    dacă nu-i stîrpeşti, se fac mari şi votează!

  • 166

    Da, da! Si dupa aia, sa defileze putin. Vrei si coronita, Andrusk?

    @Andreea: nu le mai zice de carti. Tu n-ai vazut ca ele sunt un fel de Plesu, asa mai sexi, mai cu papionul desfacut, atarnand sagalnic intr-o parte, si cu camasa scoasa din pantaloni? Ca asa e vesel si chic! Frumusetea e ca functioneaza si in sens invers: cineva sa-l anunte si pe Plesu ca e un fel de Doria, dar mai cu barba! Sa-si puna naiba un cercel, ceva, mai fistichiu! Se aude acolo, in spate, domnu’ Liiceanu?

  • 167

    @Nora:

    Pai, Nora, dupa normele astea noi, â-ul dintre consoane nu se scrie cu â din a si â-ul de la inceputul cuvantului, cu î? Te intreb, ptr ca eu am vreo 30 de ani decand am terminat liceul.Si sincer sa fiu,din pacate nu am acordat destula atentie formei, in general, m-a atras mai mult continutul.

    Si sant cateodata lenes si grabit,atunci nu scriu prea corect, nu imi recitesc scriitura, samd

  • 168

    dom’le, dar ce’i aici? bar de negri cu coctailuri spinoase?! eeeeee!

    radu popescu – si nici nu se pune virgula inainte de samd sau etc :)

    all: inteleg ca s’a depasit de vreo 70 de comentarii incoace momentul (auto)descoperirii, si al lui musiu bardem, si al altor frumusei sau nu, de gustibus.

    sa mai scriu ceva, eventual, ca poate se uita fanii juliei roberts sa vada ce comentarii sunt la eat pray love si raman dezamagiti cu totul!

  • 169

    ruxandra,

    ne ierţi? :roll:

  • 170

    andreea, desigur, ca s’teti simpatici :) (eu am avut multa treaba si’am facut naveta intre doua firme zilele astea, d’aia n’am scris si nici nu prea am comentat)

  • 171

    @Radu Popescu: Se scrie “î” la inceputul si la sfarsitul cuvantului (a hotarî, a omorî), iar “â” in interior, cu exceptia cazului cuvintelor formate prin derivare cu prefix, atunci cand “î” este prima litera a cuvantului-radacina.

    Exemple: “bineînteles” (s-a format de la bine+înteles), neînvatat, nemaiîntâlnit. Aici scriem cu “î” datorita modului in care s-a format cuvantul, nu faptului ca “î” e intre o vocala si o consoana. N-are nicio legatura faptul ca e situat intre anumite sunete cu modul in care scriem (nu stiu de unde v-a intrat in cap faza cu consoanele, presupun ca v-a spus cineva la un moment dat o tampenie).

    Iar normele nu sunt tocmai noi, sunt de prin ‘93 :d.

    Si vedeti ca tot “sant” ati scris :d. E ciudat pentru ca, asa cum am mai spus, nu s-a scris asa nici inainte de 93, nici dupa. Niciodata.

    @Ruxandra: scuze si pentru spini, si pentru dispute. Ma voi gandi mai serios si la Julia, si la regasire, dar mai ales la mancare :)

  • 172

    nora – nu’ti cere scuze, ca v’as fi atras atentia mai devreme daca era vreo problema :)

    io am rezolvat cu mancarea pe azi, sau pana mai incolo, respir usurata pana la urmatorul meeting care e peste o ora. ma rog, mai am tema la caligrafie de facut :)

    cat despre regasire, nush ce sa zic. daca m’as fi pierdut cred ca mi’as fi dat seama. zic si eu.. :)

  • 173

    ştiţi ce zic eu, aşa, în concluzie: dacă vreodată mi-ar fi trecut prin cap:

    “iată, acum mă regăsesc, mă redescopăr, mă redefinesc!!”

    în secunda următoare m-ar fi pufnit rîsul. toate aceste cuvinte ce sună din coadă sînt pentru domnişoarele gingaşe de pension…

  • 174

    @Nora:

    Tot nu m-ai lamurit . De ce “sînt” si nu “sânt”, dupa cum spui tu, atunci , nefiind la inceputul cuvantului si nici un cuvant format prin derivare , ar trebui “sânt”. Iartă-mi ignoranţa!

    Cat despre scriitura Doriei, Doamne, nu prea am stat sa citesc, decat pe sarite… eu vorbeam despre altceva!

    @ruxandra PRedescu: Fiecare om mai are câte un coş pe faţă :)

    Trebuie să vezi şi partea plină a paharului; pentru un inginer scriu destul de bine :)

  • 175

    @Nora:

    Si ca sa nu zici ca nu sant un baiat galant (desi cam ofilit), uite, iti dedic si o poezie

    ro.wikisource.o../

  • 176

    Erata: …sunt… :)

  • 177

    @Radu Popescu: Uf, mai explic o data.

    “Sînt” – era in sistemul vechi. Pana in ‘93, “â” nu se folosea decat in “român”, “România”, “românesc”(familia lexicala a lui “român”).

    “Sunt” e in sistemul nou.

    In ‘93 au fost doua schimbari importante: trecerea de la “sînt” la “sunt”, de la “sîntem” la “sunteti”, de la “sînteti” la “sunteti” (s-au luat – zic cei de la Academie – dupa latinescul “sunt” si de-asta au impus forma asta, desi altii zic ca in romana, verbul “a fi” a venit pe filiera conjunctivului latinesc, nu a indicativului, adica de la “sim, sis, sit, simus, sitis, sint” – conjugarea lui “a fi” la conjunctiv prezent, nu de la sum, es, est, sumus, estis, sunt – conjugarea la indicativ prezent. In fine e disputa complicata si pentru academicieni), iar a doua schimbare se refera la adoptarea lui “â” si in alte cuvinte decat cele din familia lui “român”.

    Cu alte cuvinte, in sistemul nou e “sunt”, nu “sânt”, nu “sînt”. Aici nu aplicam regula aia cu “â” in interiorul cuvantului. Din simplul motiv ca nu e niciun fel de “î”. Nici “î” din i, nici “î” din “â”.

    Drept urmare, aveti doua variante:

    1. scrieti cu “î” peste tot, exceptie facand “român” si tovarasii lui. Si scrieti si “sînt”, “sîntem”, “sînteti”. Adica asa cum se scria pana in ‘93 si cum scriu astazi multe edituri si publicatii. Si cum scrie si Andreea :)

    2. scrieti cu “â” urmand regulile pe care le-am explicat la 171. Si cu “sunt”, “suntem”, sunt”.

    Dvs. combinati cele doua sisteme. Scrieti “câte un cos” – ca dupa ‘93 – si “sânt” – o forma inventata de dvs. E necesara o oarecare consecventa :D .

    Multumesc pentru poezie :) Stiu ca o obsedata de ortografie ca mine nu are cum sa fie prea simpatica :)

    Cred ca v-as deruta cu totul daca v-as spune ca, prin secolul XIX, se scria si cu “î” din “u” si cu “î” din “e” . Adica aveam si un “u” si un “e” cu caciula, nu numai un “i” si un “a”. 4 litere pentru acelasi sunet! Sa ne bucuram ca azi avem doar doua!

  • 178

    @Nora:

    Nici n-ai citit poezia… :(

  • 179

    @Nora:

    Esti o simpatica, tocmai ca esti obsedata.

  • 180

    radu popescu – da’ si inginerii tot cartea aia au invatat’o la scoala generala :)

  • 181

    ruxandra, mai scrie şi tu ceva! promitem că o să ne ţinem cu dinţii de subiect!

  • 182

    Ba am citit-o. Am si remarcat faptul ca era scrisa cu “sânt”. :D . Dar m-am abtinut si am zis sa tac.

    Galanteria v-am observat-o mai de mult.

  • 183

    @ruxandra PRedescu:

    Lasand autoironia deoparte, sa stii ca mintea unui inginer functioneaza putin altfel decat a unui filolog.Eu mi-am obisnuit creierul sa retina lucrurile esentiale,mecanismele si fenomenele in principiul desfasurarii lor, iar detaliile, sa stiu UNDE si CUM sa le caut cand am nevoie de ele.Nu spun ca e mai bine sau mai rau. E altfel!

    Cat despre scoala sa stii ca eu am facut scoala adevarata, nu panarama din ziua de astazi.Te prinzi cu mine la un concurs de cultura generala ? :)

  • 184

    @ruxandra PRedescu:

    Si puiule drag, numele meu e Radu Popescu, substantiv propriu…

  • 185

    în săbii să ne tăiem sau cu reguli gramaticale să ne bumbăcim!?! :)

  • 186

    maaama, ce discutii aprinse de dimineata! vad ca andrusk n-a mai rezistat si si-a scos biciusk.

    eu am intrat sa va spun (fara nici o legatura :D ) ca m-ati innebunit cu javier bardem asta, de m-am uitat aseara la vicky cristina barcelona. nu mi-am schimbat parerea, e urat de belea, dar are intr-adevar ceva acolo.

    mai ramane acum sa ma regasesc si gata. :)

    Ruxandra, numai din cauza ta! ;)

  • 187

    @Nora:

    Nora draga, ca sa nu cumva sa ramai cu impresia ca ai cheltuit o gramada de timp degeaba cu explicatiile, promit ca de acum inainte am sa folosesc doar formele indicate de tine!Multumesc.

  • 188

    @Radu Popescu: Si eu zic merci pentru rabdare. Si scuze celorlalti.

    @Edle: n-a fost nimic aprins. Un fleos, un fas, crede-ma.

  • 189

    nora,

    nu, nu. ea parea cam aprinsa.

  • 190

    aveţi-vă ca fraţii… ;)

  • 191

    Băi, n-am timp acum dar:

    Să nu vă luaţi de Andruşca pentru că e una din bagaboantele mele. Aşa doriafiă cum e, eu sunt mort după ea. Şi după Edle şi după Coala !

  • 192

    cosa,

    trebuie sa recunosc, coala e bestiala. :)

  • 193

    Faci tu mişto, dar dac-ai şti !

  • 194

    edle, îţi schimbi pozele ca pe şosete! :)

  • 195

    andreea,

    n-am mai vazut de vreo doi ani sosete! :(

  • 196

    Edle, mişto !

    Deci nu te încalţi nici în tenişi. Bun. Să nu-mi spui că te încalţi că rămân doar la Coala !

  • 197

    cosa,

    pai ai uitat ca sunt la tropice?

    sandalute, baretele, chestii… si o bratara fina la glezna.

  • 198

    cred ca pe Javier Bardem il face sexy simplul fapt ca o are alaturi pe Penelope, care stim cu totii cat de senzuala este si cat bine arata cei doi impreuna.. poate din acest motiv unele femei suspina atat dupa el. Personal mi se pare atragator, dar pana la sexy e o diferenta…

  • 199

    Lara – adica femeile suspina dupa barbatul lui penelope? zici?

  • 200

    Da, uite, bună observaţia Larei.

    Proastelor, vă place pentru că în subconştient îl asociaţi ăleia: dacă aia stă cu el, e tare fraieru.

    Aşa am făcut şi eu de m-am însurat.

    Am luat-o deoarece fusese prietena unui mare şmecher şi mi-am făcut un scop din a o despărţi de el.

    După ce mi-am atins scopul, mi-am dat seama că scopul fusese totul. Ea, zero !

    Bine că am avut tăria să divorţat de ea. De fapt nu eu am avut tăria, pentru că ea m-a lăsat pe mine. Mişto !

  • 201

    Edle,

    Mânca-ţi-aş gleznuţele tale ! Şi săndăluţele. Tot nu mi-ai trimis neşte poze cu tine !

  • 202

    Cosa nostra – pe unde esti, de fapt, intre “proastelor” (pe care nu’l apreciez, apropo) si “gleznute, sandalute” (diminutive?!)?

  • 203

    cosa,

    da’ si cand o sa-ti trimit! :)

  • 204

    Ruxandra, tu n-ai somn ?! Eu sunt paznic la ceape şi trebuie să stau toată noaptea, dar tu ?!

    Iar dacă tot n-ai somn, ai putea citi comentariile (cu sutele) de dinainte. Ai vedea atunci că acest proastelor e într-o logică a dialogului.

    Vorbeam, de fapt, cu nişte bagaboante cu care încinsesem nişte dispute mişto !

  • 205

    n’am. am inundatie. de fapt, am trei inundatii. in baie, in bucatarie si in sufragerie. mergi in varful picioarelor! : )))))

  • 206

    Nu se verifica teoria Larei. Mie-mi placea Bardem dinainte sa fie cu Penelope. Nici nu aveam habar cu cine e! Bardem poate “straluci” singur. N-are nevoie de carje :d.

  • 207

    nora, nu cumva tu eşti de fapt eu? am început să mă sperii!! eşti roşcată? ce înălţime ai?

    penelopa are faţă de ţărăncuţă. nu cred că ma va contrazice nimeni:

    inquisitr.com/w../

    zici că e Sofia Vicoveanca în zilele bune!

  • 208

    Sigur, nu sunt tu! Ca mie imi place de Penelope. Da, in poza aia e naspa. Dar ai vazut-o in “Los abrazos rotos”? In “Volver”, in “Non ti muovere”, in “Abre los ojos”, “Todo sobre mi madre”? Uf, ca ma enervasi.

    Nu sunt roscata, dar am fost. Si blonda. Acum sunt satena.

  • 209

    uf, m-am liniştit!

    hai, Nora, nu te enerva! o văzui, o văzui… Almodovar o “stoarce” ca pe o lămîie. dar am văzut-o şi în “woman on top” :) , am fost cu o prietenă ca să ne “răcorim”; credeam că titlul e la figurat şi cînd colo – era la propriu!!!

    cred că dacă nu mai postează nimeni, Ruxandra o să ajungă la 1000 de comentarii!

  • 210

    Ah, asta e prostia aia cand era ea bucatareasa? Si avea o emisiune la tv? Macar trebuie sa apreciezi culorile. Si mancarea… Si tot frumoasa era!

    Da, si eu cred.

  • 211

    curat prostie, coană noră! să lăsăm…

    dacă tot sîntem singurele… am văzut zilele astea un film horror – “Irreversible”, cu Monica Bellucci. de fapt, dacă mă gîndesc bine, nu l-am văzut chiar de tot, m-am uitat printre degete la el. ce zici, îl ştii?

  • 212

    Il stiu, da’ nu e horror. L-am vazut acum cativa ani. Cu ce-i sparge aluia capul? Cu un extinctor? :D

    Si acum au adus astia la Studio “Soudain, le vide” al aceluiasi regizor. Dar cred ca l-au proiectat o singura data si n-am apucat.

    Era prezentat tot ca o ciudatenie, tot modul ala de a filma absolut halucinant. Mai putin violent totusi. Si imi pare rau :(

    Ah, mi-adusesi aminte de alt ciudat drag mie: Vincent Gallo. :d

  • 213

    Nora, ar trebui să te gândeşti de două ori dacă să-ţi placă unul care stă cu ofilita aia !

    Păi, dacă ar fi atât de şmecher ar sta numai cu bagaboante de 19 ani. Aşa cum fac eu, dă-mă dracu de storcător !

  • 214

    nora, pentru mine e horror, eu îs mai sensibilicoasă. cînd văd aşa ceva, trei zile numai la scenele alea mă gîndesc.

    uite, pe Vincent ăsta nu-l ştiu.

  • 215

    dadadada! vincent gallo si ville valo! :)

  • 216

    Cosa Nostra: m-am gandit. Si cred ca am dreptate. Oricum, mi s-au parut mereu niste libidinosi astia care stau cu fete mult mai mici. Si, pe langa asta, cu lipsa acuta de incredere in ei. Oameni care nu s-au impacat cu viata lor, cu timpul etc.

    Ma rog, acum unul ca ala din “Lolita” e o minunata exceptie. Dar acolo e vorba de cu totul altceva. Ma indoiesc ca restul “satirilor” ar fi capabili de o asa poezie. “Lolita, light of my life, fire of my loins. My sin, my soul. Lo-lee-ta”. :)

  • 217

    @Andreea: pai sa faci bine sa incepi sa-l stii! :P . Incepe cu Buffalo 66. Si continua cu Tetro. Parca ti-as zice sa sari peste Brown Bunny. Mi-e frica sa nu ma injuri.

  • 218

    nora, să trăiţi!

    (de ce ba te vezi, ba nu te vezi?)

    ruxandra, cred că sînt în spam… :)

  • 219

    Nora [şi voi, celelalte bagaboante de pe aici],

    M-am uitat în dicţionar să văd ce-i alea libidinoşi

    Nu ştiu de ce, dar în mintea mea, acest cuvânt nu-mi inspiră ce scrie acolo.

    Eu văd un libidinos aşa: unul bătrân, gras, cu pielea albă, cu părul slinos şi lipicios, murdar, cu bale la gură şi infinit de tupeist şi obraznic. Tipul bucureşteanului bătrân !

    Diferenţa cea mai mică dintre vârsta mea şi vârsta oricărei femei cu care am stat a fost de 10 ani. Şi asta când eram tânăr şi prost. Acum, diferenţa trebuie să fie muuuult mai mare.

    Nora, ţinând seama de asta, aşa mă vezi tu pe mine, cum am descris eu libidinosul ?!

    Poate aşa sunt, ce poţi să ştii !

    Eu mi te imaginez pe tine exact aşa cum e avatarul pe care ţi l-am ales !

    Apoi, măi doamnelor, eu n-am zis că Bardel ăla nu pare sexi şi viril şi cum mai vreţi voi.

    Pe mine mă intrigă faptul că vă place unul cu marketingul după el cât remorca.

    Uite Nora, pun pariu că peste drum de tine, 100 de metri într-o parte şi 100 în cealaltă sunt suficienţi pentru a găsi cel puţin 5 bărbaţi mai sexi şi mai virili decât Bardel. Şi care mai au avantajul că aşa sunt ei şi nu sunt creaţi ca atare de o industrie păcălitor-încasatoare de bani de la proaste.

  • 220

    noi nu dăm bani, noi sîntem pirate! deşi, e mai frumos la cinematograf, cu cît mai mare cu atît mai bine.

  • 221

    Cu cât mai mare, cu atât mai bine, într-adevăr. Dar şi grosuţ cât de cât! Şi mai ales rigips. Sau rigid, că nu văd bine fără ochelari !

    Bă, dacă vreţi, v-ajut !

  • 222

    @Andreea: Am senzatia ca, uneori, imi ia automat o alta adresa de email, nu aia pe care am folosit-o cand am facut avatarul. Cred ca de-asta. Daca nu verific sa fie aia de yahoo, mi-o pune pe cea de gmail. Si, dupa cum vezi, uneori nu verific.

    @Cosa Nostra: marketing e in toate. Tu crezi ca pe mine ma intereseaza Bardem? E ca atunci cand vad o pereche de Louboutin. Da, sunt misto, dar daca ar disparea de pe piata, nu cred ca m-ar afecta cine stie cat. Bardem e o poveste. Crezi ca stau sa ma intreb seara daca nu l-o durea ficatul de la atata alcool? Barbatul de pe strada e real. Pana si tu esti o poveste. Realitatea ta nu ma intereseaza. Ce, daca te intreb ce femei iti plac, o sa incepi sa mi-o descrii pe vecina ta, Goguta? Cat o fi ea de misto. Nu, vei lucra tot cu o imagine, un simbol, un produs de marketing.

    Referitor la libidinosenie, treaba e mai complexa de atat. Sa zicem – desi nu limitez caracteristicile libidinosului la atat – ca libidinosul e un individ disperat. Miroase asa, de la departare, a statut. E umed, e irespirabil, e lipicios ca o molusca. Mai ales, e disperat. In sensul bolnavicios. Noua ne plac barbatii care fac sex pentru ca le place. Nu pentru ca au nevoie. Nevoia nu e deloc un afrodiziac bun. Ma rog, se poate sa fie cam confuza descrierea mea.

    Dar tu de ce tii atat la diferenta aia de varsta?

  • 223

    @Cosa Nostra:

    Sa stii ca libidinosenia nu vine odata cu varsta. Exista si libidinosi tineri. Si chestia cu parul slinos e cat se poate de adevarata. Mai adaugam si o privire insistenta, flamanda, o voce soptita si e gata descrierea.

    A+

  • 224

    Am vazut si eu filmul aseara…fad si sters…Julia batrana si cu un look a la Jar Jar Binks, Bardem un neanderthalian cu un joc actoricesc de slaba calitate. O poveste scrisa de o gospodina, cu clisee din top, povestea oii ratacite…

    A+

  • 225

    Nora,

    Poţi să asociezi acelaşi avatar la fiecare adresă de mail pe care o ai. E simplu. Du-te şi fă acum.

    ***

    Dacă mă întrebi ce femei îmi plac, în nici un caz nu-ţi voi spune numele unei vedete. Nu-ţi voi spune nici un nume. Îţi voi enumera caracteristicile pe care trebuie să le aibă.

    Noua ne plac barbatii care fac sex pentru ca le place. Nu pentru ca au nevoie.

    Cum îi distingi ?! Crezi că cei care au nevoie, se manifestă la extrem, sunt şi bolnavi psihic în acelaşi timp ?!

    Şi ce înseamnă să ai nevoi ?! Eu n-am simţit asta niciodată ! Mai mult, cred că femeile se manifestă mai evident în starea respectivă.

    ***

    Eu nu ţin la nicio diferenţă de vârstă. Dacă aşa îmi place, eu ce să fac, să-mi impun norme unanim acceptate ?!

    Sau poate sunt bolnav psihic ! Dar pentru că de 30 de ani nu am luat nici măcar o pastilă [fără mişto !] probabil că n-o să-mi treacă niciodată !

  • 226

    Andruşca, pe gustul meu ca de obicei !

    Când îmi trimiţi poze cu tine ?

  • 227

    @Radu Popescu,

    Cred ca “sînt” nu e forma veche ci o formã temporara. Forma “sunt” am gasit-o in romane publicate inainte de 1948. Nu stiu cum si cu ce ocazie s-a introdus “sînt” intre timp, dar ma bucura revenirea la “sunt”. Printre altele, fiindca orice eliminare a virgulitzelor, caciulilor si accentelor mi se pare binevenita in lumea de azi. Nu mai trebuie sa combin Alt+0238 ca sa obtin ‘î’. Ajuta fenomenal de mult integrarii IT si face limba romana accesibila intr-o gramada de aplicatii (OCR, traduceri, conversii de texte dintr-un program in altul). Eu as vota oricind pentru sh, tz. Ca daca nu am fi facut schimbari am scrie si acum in cuneiforma.

  • 228

    Zorba,

    Eşti prost ca noaptea. Trebuie să-ţi mai argumentez ?!

  • 229

    @Zorba:

    S-ar putea sa ai dreptate, dar eu nefiind filolog nu prea dau mare importanta formei, ptr mine este esential sa inteleg un mesaj, si nici nu judec oamenii dupa CUM scriu ci dupa CE scriu. Am cunoscut minti geniale care scriau ca niste analfabeti si tipicari care scriau extraordinar de corect dar erau prosti ca noaptea.

    PS.De dragul Norei am recitit ce-am scris si am pus cate un blank dupa fiecare virgula. Ce inseamna obisnuinta… :)

  • 230

    @Nora: #222

    “Noua ne plac barbatii care fac sex pentru ca le place.”

    Nora,suna nasol ce zic acum,dar sa stii ca de la varsta mea vad altfel lucrurile.Sexul e un mare rahat!Daca reusesti sa te desprinzi de instinct si sa gandesti rational, toata nebunia asta cu impreunarea trupeasca e o mare cheltuiala de energie si un dizgratios schimb de fluide. Totul are un sens pana la procreatie, dar dupa ce am indeplinit aceasta cerinta,impreunarea trupeasca isi pierde ratiunea si natura regleaza totul prin procese specifice. Mai exista si exceptii, vezi Iurie Darie, care nu fac altceva decat sa exprime in mod oripilant zminteala varstei.

  • 231

    @CosaNostra, poate stii tu ceva ce eu nu stiu. Din ce spui tu trebuie sa fie ceva ce tu ai prins in viata ta nocturna de la ceape dupa ce ai trecut de faza tinar si prost. Hai argumenteaza.

  • 232

    @Andrusk: #223

    Ca bine le zici.

    Gata, daca pana acum mai aveam indoieli, acum mi-i clar. Esti femeie, ptr ca vad ca le-ai simtit pe propria-ti piele. :)

  • 233

    @Nora:

    Vreau sa fiu mai specific si sa subliniez ca ceea ce am scris mai sus e valabil ptr mine,eu Radu Popescu de 49 de ani,nicidecum nu vreau sa generalizez. Si sa stii ca voi ganditi ok, la varsta voastra e normal sa aveti o asemenea viziune, ar fi ciudat sa ganditi ca mine. De altfel, si pentru majoritatea celor de varsta mea, eu sunt(ai remarcat,da?) un ciudat.

  • 234

    d-le popescu,

    dacă la 49 de anişori gîndeşti aşa (citez: sexul e un mare rahat!), fă bine şi citeşte o carte: “povestea tîrfelor mele triste” se numeşte. îţi las plăcerea de a descoperi, pe cont propriu, cine a scris-o.

  • 235

    Zorba # 227

    Da, “sînt” e o formă foarte temporară: are numai vreo 450 de ani, adică de la începuturile scrisului în limba română. Abia “sunt” e o inovaţie latinistă din sec. 19. – Nu ştim din astea, în schimb, pe bloguri ne dăm dăştepţi că le bunghim. Şi ne rîdem de diacritice. Ce voia Cosa să-ţi mai argumenteze?

  • 236

    @marcel zadda:

    Cunosc povestea,este scrisa de Marquez,dar nu e povestea lui.E povestea unui om care toata viata lui a platit pentru dragoste.Si o face si la 90 de ani.

    Nu ma regasesc in scenariu asta.Iar cei 49 de “anisori” imi par acum ca 90 pentru ca am ars fiecare clipa si am muncit fiecare zi cat unul in 90.Ca sa zic asa, am avut o viata foarte dinamica, si nu regret nici o secunda. Daca maine s-ar incheia, m-as duce cu zambetul pe buze. Cam asa :)

  • 237

    radu popescu (no.236):

    dacă-i aşa cum zici [citez: ...mîine... m-aş duce cu zămbetul pe buze], chiar nu mai am ce(-ţi) face!

    mai gîndeşte-te, totuşi: nu e păcat?

  • 238

    @marcel zadda:

    Pacat pentru ce?Pentru cine?

    Marcel,am trait exact cum zic americanii,fiecare zi ca fiind ultima,cred ca am trecut prin o gramada de intamplari,am cunoscut o gramada de oameni,deja incep sa anticipez situatiile,deja cunosc oamenii de la prima vedere,nu ma mai surprinde nimic…viitorul e o suma de intamplari repetative, deja cunoscute… pacat?Nu e pacat.Abia mai lasam si pe altii… le facem loc :)

  • 239

    Nora,vai,am uitat de blankuri… :(

  • 240

    radu, sînt un pic mai mare (am mai mulţi “anişori” decît tine) şi-mi permit să-ţi spun ceva: n-aş da o secundă de dragoste pentru un veac de singurătate (zi-i moarte, zi-i cum vrei…).

  • 241

    @All:

    Daca exista interes:

    Doi dintre cei mai mari muzicieni romani, intrati in randul marilor valori universale.Unul,Eugen Ciceu,ii canta lui Dumnezeu, prin gradinile Edenului,celalalt,Decebal Badila se desavarseste printre noi…

    youtube.com/wat../

  • 242

    @marcel zadda:

    Inseamna ca mai ai inca ceva de aflat! Iti doresc succes in cautarea ta! Dar nu uita, in calatoria asta terestra trebuie sa ajungem sa ne cunoastem si sa ne impacam cu noi insine,si apoi cu Universul, vorba unui mare concitadin, Emil Cioran .

  • 243

    radu popescu:

    dacă-mi permiţi, atunci: a qoui bon quitter coasta boacii?

  • 244

    @marcel zadda:

    Sa stii ca a murit, dragul de el, si nu a apucat sa o revada…

  • 245

    radu popescu:

    ei, na! nu ştiam…

  • 246

    @marcel zadda:

    Dupa 90 nu a mai avut puterea sa se reintoarca,era in mare conflict cu spiritul romanesc, cred ca nu a reusit sa se impace si cu poporul care l-a nascut…

    Dupa interviul luat de Gabriel Liiceanu, semnele bolii(culmea ironiei,Alzenheimer) au inceput sa iasa la iveala si nu a mai fost o posibila rentoarcere.

    L-am cunoscut personal pe fratele dansului,Aurel.

  • 247

    @marcel zadda:

    Marcel, trebuie sa pun capul jos, ca maine la 5:30 ma asteapta o alta batalie.

    daca iti face placere te las pe mana lui Eugen Ciceu, cu al lui jazz simfonic. Iti doresc noapte buna!

    youtube.com/wat../

  • 248

    Iată o mulţime de comentarii al cărei număr de elemente scade cu fiecare postare. Ciudat !

  • 249

    @Cosa Nostra:

    Numai ale unora :)

    Deh, dupa merite, Cosa Nostra!

  • 250

    adevărul e că pe mine comentariul 230 atît de tare m-a şocat, că de abia acum mi-am revenit… dar sînt încă slăbită…

  • 251

    @andreea:

    Ha, ha, ha,

    Mai, Andreea, in ciuda momentelor de luciditate, sa stii ca tot om sant si eu, si nimic din ceea ce este omenesc, nu-mi este strain . Dar cand vad cate energii sant consumate pentru un motiv atat de vulgar,mai ca-mi vine sa il trag de urechi pe desteptul ala de Freud :)

    P.S.Din cauza asta ai stat asa mult ascunsa ? :)

  • 252

    Mai stie cineva ceva de Licurici ?

    alt Fiul ratacitor
    2010-10-24 20:25:06 | Raporteaza
  • 253

    @Fiul ratacitor:

    Parca am vazut-o comentand la articolul Alexandrei Badicioiu…

  • 254

    Interesant ! Dar cu un comentariu nu se face primavara. M-ar bucura ceva mai mult un articol. O avea site ? Tot mai bine decat sa frecam bardemul zilnic pe acilea, nu ?

    alt Fiul ratacitor
    2010-10-24 20:45:01 | Raporteaza
  • 255

    lauralaurentiu.../

  • 256

    Multam ! Fug sa-i fac o vizita.

    alt Fiul ratacitor
    2010-10-24 21:44:24 | Raporteaza
  • 257

    film de duzina cu o actrita oribila cu o gura cat sura de mare .Roberts e naspa si joaca prost .Film adresat fetelor batrane si celor cu gandire corporatista .bleeeahhh

  • 258

    Vorbind de cautari si regasiri – cum poate sa dea omul de tine pentru un interviu foarte scurt si cuprinzator asupra numelui cu PR inclus?

  • 259

    naturally present cialis tourist fill effectively celebration [url=cialislet.com/]../ distance away bite hopefully back cialislet.com/../ together year

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
M’am născut în Zodia Peştilor, una dualistă – motiv suficient pentru a justifica existenţa personală în dublu exemplar, nepatologic: comunicator şi cronicar în acelaşi timp.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!